torsdag 1. mars 2012

Sett med sort skinnsnor og fersken emaljeperler og krystall

Jeg får bestiller stadig vekk fargeblandinger av diverse perler fra Kina. Da vet jeg aldri hva jeg får og hver gang er det noen perler som jeg ikke blir overbegeistret for og tviler på om jeg kan få brukt. Hver gang jeg prøver å lage noe vettugt av disse perlene blir jeg overrasket over hvor bra det blirSmilefjes Så nå har jeg lært at det er bra å få noe annet enn de jeg pleier å velge og føler meg komfortabel med. Disse ferskenorange emaljeperlene hører med til dem jeg først mislikte sterkt. Men da jeg fikk tilsendt noen av de ferskenfargede krystallene tenkte jeg at jeg måtte prøve å lage noe av dem. Dette settet ble synes jeg ble så fint at det var litt med “gråten i halsen” jeg gikk med på å selge det i dag. Tror jeg må lage et til til meg selv jegSmilefjes

Sette er i tre deler og består av randsydd mykt lammeskinn, ferskenfargede emaljeperler og ferskenfargede/sorte krystallperler. På den ene siden av smykket er det en stor sommerfugl. Armbåndet tvinnes to ganger rundt håndleddet og lukkes med magnetlås

smykke

armbånd øredobber
sommerfugl anheng

perler

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar