lørdag 21. september 2013

Rasle, rasle……

Her om dagen laget jeg et blått raslearmbånd med tilhørende øredobber. Jeg kaller dem det fordi de rasler så fint nr du bærer dem. Det har masse glassperler i forskjellige bå og turkis toner og små hjerteanheng.

Dette var så utrolig moro at det frister til gjentagelse. Hvilken farge skal jeg prøve meg på neste gang tro ?

blått raslearmbånd

blått raslearmbånd1

blå øredobber1

Ellers har jeg fått ryddet på terassen og i drivhuset i dag. Puh for en lettelse. Nå er tomat, agurk og chillisesongen offisielt over og både modne og umodne tomater er høstet. De grønne skal jeg lage syltetøy av.

Det er ikke så mye som blomstrer i hagen lenger, men en av dem er Phlox “Sherbet Blend”, så den skal få lov å avslutte dagens blogginnlegg.

006 (3)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar