søndag 3. november 2013

Litt i det sarte hjørnet….

Jeg bruker ikke ofte rosa, men av og til havner jeg litt i det sarte hjørnet. Mens jeg var der fikk jeg laget to sett.

Først et sett med Rosequarts

langt rosequarts

Langt smykke med Rosequart og sølvfarget mønstret kjede,

langt rosa rosa perler

Anhenget består av to mønstrede pendler  i tibetansk sølv og rosequars perler og chips.

rosa raslearmbånd1 rose quarts armbånd

Det hører med et raslearmbånd med rosequarts chips.

Øredobbene er av den enkle typen med rosequarts perler

rose quartz øredobber

Det andre settet består av smykke som er likt et jeg har solgt før. Jeg så glad i disse gammelrosa ferskvannsperlene og synes kombinasjonen av de lenkede perlerne og kjedet er vakkert.

Halsgropsmykke på ca. 45 cm. med 6 cm. forlengelse.

rosa ferskvann smykke rosa ferskvann smykke1

Jeg har laget to armbånd til. Det ene er tredd på strikk og det andre er med buede rør i tibetansk sølv og ferskvannsperler som lukkes med strass magnetlås.

strikk og anheng rosa ferskvann buet rør

Armbåndene kan brukes både sammen og hver for seg,og strass låsen kan brukes både foran som pynt og bak som lås.

magnetlås bak magnetlås foran

Hjerteanhengt på armbåndet på strikk er avtabbart.

Tulipanformede øredobber med gammelrosa ferskvannsperler.

øredobber

Smykke (både kort og langt) kr. 150,-

Armbånd kr. 100,- 2stk. kr. 175,-

Øredobber kr. 50,-

3 delt sett kr. 250,- 4 delt sett (m/2 armbånd) kr. 325,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar