mandag 18. november 2013

Yndlinger…….

Noen ganger etablerer et smykke seg som yndlingssmykke umiddelbart. Dette skjedde da jeg laget dette smykket først gang, den gangen var det en vinterhvit variant som du kan finne bilde av her

Siden har jeg laget det i flere farger og varianter, og det tar aldri veldig lang tid før de blir solgt. Denne gangen har jeg laget et blått og et sort sett. Det sorte er allerede solgt, men jeg kan lage noe lignende. Ja, faktisk er jeg allerede i gang med det, for jeg skal til Oslo med jobben til torsdag og trengte jo et nytt :)

Det sorte lange smykket er laget med store sorte resinperler, små indonesiske resinperler og sort fasett agat – sort imitert skinnsnor og mønstret snodd kjede.

langt sort smykke langt sort smykke1

Anehenget er et avlangt hamret hjerte, en stor sort indonesisk resinperle og sort agat og små indonesiske resinperler.

sort anheng sorte perler

Det hører med et sort dobbelt armbånd i imitert skinn. Dette er fint i kombinasjon med andre sorte armbånd jeg har laget også.

sort armbånd1 sort armbånd
to sorte armbånd

Øredobber med resinperler

sorte øredobber

------------------------------------

 

Det blå settet har denimblå flettet snor, mønstret snodd kjede, “snodde” kjededeler i tibetansk sølv, denimblå Swarovski krystaller, perler i tibetansk sølv og denimblå pandoraperler i emalje.

langt blått smykke langt blått smykke1

Igjen et anheng med avlangt hjerte. Jeg må bare innrømme at jeg er glad i disse og har kjøpt dem i flere varianter. Dette er en “hul” variant.

blått anheng blå perler

Armbånd i tre “snodde” rader med kjede, små og mellomstore denimblå Swarovski krystaller, og emalje pandora perle.

blått armbånd1 blått armbånd

Øredobber med “snodd” kjededel i tibetansk sølv og denimblå Swarovski krystall.

blå øredobber

Smykke kr. 150,-

Armbånd kr. 100,-

Øredobber kr. 50,-

Helt sett kr. 250,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar